Magazinul nostru din Mario Plaza reflecta filozofia River Woods si a fost creat cu un singur scop: Sa sporeasca placerea de a cumpara o haina care face diferenta! Personal inalt calificat va sta la dispozitie pentru a va oferi sfaturi si servicii in totalitate personalizate in functie de client.
Pentru contact folositi formularul de contact (click aici).

SERVICIUL RELATII CU CLIENTII

1. Modalitati de livrare

2. Modalitati de plata

3. Schimburi & Returnari

4. Garantia produsului

5. Telefonul consumatorului – Infocons

1. Modalitati de livrare

Iti oferim momentan doua modalitati de livrare: Curier Rapid sau ridicare personala din magazinele River Woods.

Livrare prin Fan Courier – Produsele comandate se livreaza in toata tara EXCLUSIV* prin Curierul Rapid – Fan Courier.  Comenzile plasate si confirmate telefonic de luni pana sambata, pana la ora 17:00, vor fi procesate de noi in aceeasi zi iar termenul de livrare va fi comunicat la confirmarea comenzii. Nu se fac livrari duminica. Vei putea urmari online stadiul expeditiei introducand AWB-ul expeditiei pe care il vei primi pe email.

*Orice comanda va fi livrata la orice adresa din Romania doar prin Fan Courier; nu facem expeditii prin Posta Romana

Ridicare personala din magazinele din Bucuresti- clientii din Bucuresti sau imprejurimi pot ridica personal comanda din magazinele noastre River Woods,  de pe Calea Dorobantilor nr.172, parter,  sect1, Bucuresti – Galeria Mario Plaza, langa Mega Image Dorobanti sau din Fashion House Militari, str.Comertului, 13A.

2. Modalitati de plata

Iti oferim momentan urmatoarele modalitati de plata:

Ramburs sau numerar – vei plati direct curierului contravaloarea coletului sau platesti numerar in magazinele din Bucuresti.

Ordinde plata – dupa plasarea comenzii, vei primi pe e-mail factura proforma si datele noastre bancare pentru a efectua plata.

Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzactii.

Daca doresti sa anulezi o tranzactie te rugam sa ne contactezi imediat telefonic sau prin e-mail. Anularea tranzactiei se va face in maxim 24 de ore lucratoare doar daca, comanda pe care ai plasat-o nu a fost expediata. Daca aceasta a fost expediata, nu mai este posibila anularea tranzactiei (va trebui sa returnezi mai intai comanda, apoi iti vom rambursa banii.( vezi sectiunea Schimburi & Returnari).

3. Schimburi & Returnari

Pentru a schimba sau returna comenzile facute la RIVER WOODS, te rugam sa te asiguri ca articolele sunt in starea initiala , fara urme, pete, au toate etichetele atasate si nu prezinta urme de deteriorare sau uzura.

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare sau este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul. Comenzile pot fi schimbate sau returnate in termen de 15 zile de la data comenzii. Te rugam sa probezi produsele acasa si sa te asiguri ca iti vin foarte bine inainte sa rupi etichetele si sa iesi cu ele pe strada.

Motive des intalnite pentru care se refuza schimbul sau returnarea produselor:

   -cand clientul nu ambaleaza corespunzator cutia originala a produsului si aceasta ajunge la noi deteriorata;

   -cand produsele sunt ambalate defectuos iar pe durata transportului acestea se murdaresc (pentru ambalarea articolelor iti recomandam sa folosesti cutii sau pungi sigilate);

   -cand produsele au fost  spalate, purtate sau prezinta mirosuri improprii;

   -cand produsele nu mai au etichetele atasate.

Refuzul schimbarii sau returnarii produselor pentru unul din motivele enumerate mai sus poate atrage dupa sine plata de catre tine a taxelor de transport dus-intors.

Schimburi.

In cazul inlocuirii produsului cu unul identic sau cu un alt produs, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.

Pentru a schimba unul sau mai multe produse dintr-o comanda, completeaza si anexeaza formularul primit in colet impreuna cu articolele pe care doresti sa le schimbi, incluzand numarul comenzii care poate fi gasit pe factura sau in email-ul de confirmare.

Atentie! Nu primim colete cu ramburs, coletele insotite de ramburs vor fi refuzate. Te sfatuim sa asiguri orice expeditie trimisa catre noi deoarece tu esti responsabil(a) in cazul deteriorarii sau pierderii comenzii in timpul expeditiei. Vei primi un email de confirmare atunci cand coletul tau va ajunge la noi. Schimburile vor fi procesate de noi in maximum 48 de ore lucratoare de la data primirii lor  (de obicei le procesam in aceeasi zi).

Returnari.

Contravaloarea serviciilor suplimentare, incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.

In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client

Pentru a returna unul sau mai multe produse dintr-o comanda, completeaza si anexeaza formularul primit in colet, incluzand numarul comenzii care poate fi gasit pe factura sau in email-ul de confirmare.

In cazul rambursarii contravalorii produsului,aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data receptionarii produselor, prin virament bancar.

Daca ai platit cu numerar sau ramburs si detii un cont bancar, vom transfera in contul tau contravaloarea comenzii returnate. Daca ai intrebari suplimentare, ne poti suna la tel. 0720.777.254/ 0720.777.260 sau poti trimite un e-mail la office@riverwoods.ro

4. Garantia  produselor

Produsele comercializate de magazinul nostru online sunt originale, marca River Woods, achizitionate direct de la producator. SC LA TIENDA MANAGEMENT S.R.L. este unicul importator al acestor produse pe teritoriul Romaniei.

Termenul de garantie oferit de catre SC LA TIENDA MANAGEMENT S.R.L. clientilor sai care achizitioneaza produsele de pe situl online  – riverwoods.ro –   este de 15 de zile pentru deficiente neimputabile consumatorului. Produsele livrate catre tine vor fi insotite de certificatul de garantie.  Garantia oferita nu afecteaza drepturile conferite consumatorului de legislatia in vigoare.

SC LA TIENDA MANAGEMENT S.R.L. ofera ca modalitati de asigurare a garantiei, in functie de deficienta, repararea produsului, inlocuirea acestuia sau restituirea contravalorii produsului, in conditiile legislatiei in vigoare. Masura reparatorie poate fi stabilita prin negociere comuna.

Pastrati factura/ bonul fiscal primite la achizitionare, pentru eventualele reclamatii de calitate care pot fi adresate catre compania noastra , in perioada de garantie.

Pentru acordarea garantiei este necesara respectarea instructiunilor precizate mai jos.

IMPORTANT!

Compozitia, instructiunile de intretinere precum si pictogramele cu instructiunile de curatare si intretinere ale produsui dumneavoastra se gasesc pe eticheta interioara a acestuia, si pe Certificatul de Garantie primit o data cu comanda dvs.  Acestea sunt specifice produsului dvs si este obligatorie consultarea lor. Verificati pe talonul primit semnificatia pictogramelor de pe eticheta interioara a produsului dvs!!!

Toate articolele care au aplicatii de margele,pietre, perle, paiete, nasturi si curele de piele si/sau alte elemente decorative din plastic, metal, sticla,piele, etc., se curata chimic- numai uscat. Procesul de curatare chimica fiind o operatiune cu risc ridicat, aplicatiile mentionate anterior recomandam a fi indepartate termporar de pe produs (in timpul curatarii), in caz contrar societatea noastra nu poate fi facuta raspunzatoare de nici un fel de defect/stricaciuni ce pot aparea din cauza procesului de curatare!!! In cazul in care se indica spalarea manuala,elementele din piele se scot temporar la spalarea produsului!

NU SE ACORDA GARANTIE pentru defectiuni cauzate de: topirea, arderea, taierea provenite din intretinerea necorespunzatoare si/sau curatarea produsului altfel dacat in conformitate cu cele mentionate in prezentul certificat si pe eticheta interioara a produsului. Pentru a beneficia de pe urma garantiei trebuie sa prezentati produsul, in starea in care a fost achizitionat, impreuna cu certificatul valid de garantie. Certificatul de garantie nu va fi luat inconsiderare daca acesta este deteriorat sau partial distrus si ilizibil.

 

5. Telefonul consumatorului – Infocons

021-9551 (linie telefonica cu tarif normal) -Se pot obtine informatii privind modalitatea de a adresa o sesizare sau reclamatie in atentia Comisariatelor Judetene pentru Protectia Consumatorilor.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate